Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, April 10, 2009

love live life

keliru siot...aku x paham la kenape sume orang perlukan cinta.. aku penah becinta masa umur 9 tahun,... awal kan
tp yang peliknye mase aku becinta time tu aku x de feel pape. yela mude gile.. kanak-kanak rebena laie.. kawan nie afairkan aku,, akupun layan jekkk... last-last sampai satu skolah tau aku ade awek mase drjah 4 pastu naek darjah 5 pon same lagi naek darjah 6 aku kantoi kene marah ngan cikgu...

pastu pi skolah menengah aku malu n takut nak cari awek2 ni..
yela dulu bukan ade feel pun.. yang aku tau mase tu syok sebab org cakap aku ade awek..
tp mase form 1 nie aku ada jatuh hati... nie baru ade feel .. sorang amoi kelas sebelah perggg muke die kiut siot macm katun hentai..

aku dok usha die bebile jek aku lalu tepi kelas die,,, name x yah mention kot....
boley dikatakan hehari la aku tengok die... tp yg peliknye nape aku dok usha die... konflik timbul...
aku heran... last2 aku sendiri ngan x malu terus jumpe die... mase rehat nie..
aku sesaje ajak member aku nie pi kat tempat dok die kat bawah pokok tepi kantin. member aku nie tau.. die yang api2 kan aku..
aku ape lg pikir ape aku nak buat... tanyela awak dok mane... skali die kuar ayat .. kamu ni dok kat taman dot dot dot dot... yang boley tahan rupenye rumah kitorang dekat jek... disitu mule la bibit2 cinta.. amoi ni pon nampak cam suke aku jek... mase tu aku mude lagi jambu lak tu... awek skolah mane yg x cair... sampai cikgu pun amek bt anak angkat...poyo kan

tp x lame kitorang bekawan sebab die pindah skolah... sedey... nila cinta monyet 1st aku.

hahahahahahaha.... 1st love yang aku ade feel...

No comments:

Post a Comment