Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, April 12, 2009

hari isnin yang mengantuk


bosannn...

bangun jek pagi td aku rase semacam jek
bt ape sume x kene.
smalam awal aku tido.
tp aku still rase cam ade mende x kene.
ntahla...ape yang aku nak ek..
aku rase aku ni macam x de kawan
.EMPTY.
x de sape sayang aku.
aku sakit x de sape jage
aku sunyi x de sape teman.
aku susah x de sape tolong.
aku menangis x de sape pujuk
kan best kalau dlm hidup ni ade org
sayang
cinta
ambil berat
memahami
simpati
baek hati
romantik
manja
ikhlas
jujur
komited
hurmmmmmmmmmmmmm
wujud lagi ke semua tu..

dah bosan laaaa....
aku ade kelas jam 10.00 tp masih mengantuk
aku telan panadol pagi td untuk sakit kepala..
banyak sangat mende yang aku pikirkan...aku nak jage hati org yang aku sayang
tp aku x tau camne care yang sewajrnye
bile kite terlalu caring ,,org akan rimas..
bile kite buat biasa jek...org ckap x amek berat
bile kite banyak tanye..org cakap membebel.
i love u

1 comment:

  1. cepat2 sikit bro...kameraman dah ada ni..hehe

    ReplyDelete