Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, April 16, 2009

JumAAt



hari ni aku kesekolah cam besa... hurmmmm ngantok lagi.. smalam x ley tido ntah aku pikir pun x tau...
benakkkk betol kepala otak nie..
sabtu skola lagi
ahad nak gi kenduri kat area sungai pencala..
aku x tau sape yang sudi nak teman aku. aku x tau jalan siot..
nak join kakak aku payah... die ade baby.. dah tentu aku kene jadi baby sitter nanti.
ikutkan malas nak g .. tp sebab couisin aku yg kawen jadi aku kene gakla pegi..
x pegi apelak die kate nanti.

kengkawan aku ramai yang bebaik..

syiok dapat kawan cam korang..
aku sayang korang,,,tp kekadang aku x dapat nak foolow ape yang korang plan... maklumla aku ade plan jugak kekadang..

hurm i love u all geng... kawan aku x ramai tp yang sikit nila aku kena amik berat...

arini gi bank... solat jumaat insyaallah...

No comments:

Post a Comment