Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, April 10, 2009

GANGGUAN MISTERI


ahhhhhhhhhhh....

takut siott,,,
dulu aku dengar jek orang cite, pastu kekadang ade gak bace dalam majalah la buku la tengok dlm tv la...

skarang aku laluinye sendiri... aku x paham kenapa die pilih aku..

citer die camni.. hari khamis 9 april 2009 jam 3.15 petang aku balik keje pasmandi aku terus pakai pakaian yang selesa untuk aku memulakan aktiviti landing time aku... sambil tv terpasang ulangan konsert af7 minggu ke 3 aku rase mase aishah nyanyi lagu mata memandang tu.. aku telelap macam di pukau... dalam kelelapan aku tu aku bermimpi mende yang indah.. yg biasa jela. aku x pasti bape lame aku mimpi. aku rase mimpi tu macam lame gile sebab siap ade org kene belasah lg..

tetibe aku tersedar dari mimpi aku..
aku tengok kat tv aku konsert af x abeh lg. aku tekan info nak tengok jam.. baru kol 5 lebey. jadi aku pun toleh membelakangkan tv mengadap kanan sambil pelok bantal pelok panjang aku pejam mata.
dalam keadaan mamai2 ....aku pejam mata dok ingat org tersayang buat ape x balik2 lagi x sms langsung.. aku pikir mende bukan2...

tetibe aku dapat rasekan datangye satu cahaya yang amat terang dibelakang aku.. tv tetibe jadi pelahan yang mulenye kuat volume die..
badan aku jadi kaku ..mata aku x ley bukak.. ntah nape.. mende ape yang menghimpit aku..aku seram... rambut aku dah cam kene karan aku rase..terpacak n mencanak..

sekali lagi aku cuba nak lawan tapi x dapat sebab mende yang menghimpit aku ni macam kuat sangat...

dengan x semena mena..aku rase rambut aku macam disentuh oleh sometin...aku takut giler..

apelagi aku cube nak lawan nak toleh la.. tapi takut tu sape boley cakap mmmg taku giler,,,

aku ingat pesan akak opismate aku pesan klu mende camni dtg kite biarkan jek.. tengok die nak buat ape...

aku pun biar jela.. nak tengok ape die nak buat...

ingat die nak bagi harta karun ke ape...
tapi die bisik sesuatu kat telinga aku mende yang amat membuat kan aku terpikir sampai sekarang dalam intonasi seram penyanyi rock tercekit tulang ..
aku dapat dengar amat jelas ayat die...

" hati-hati ade orang suke / tak suke kau "

cume x jelas suke ke atau tak suke...

pastu aku dah x mo dengar lagi next die nak cakap ape... terus aku ingat pesan mak aku plak...gerakkan ibu jari kaki dulu pastu cube lawan... insyallah lepas...

memang pesan bonda ku amatla berkesan,....

aku dapat rasekan mende dibelakang aku lepaskan aku dengan terpaksa sebab aku kuat kot ( cakap besar siot )

aku nampak bayangan itam terbang ikut tingkap... aku terus bangun kuat kan volume tv aku gi tengok member2 aku kat bilik sebelah..hiduplg ke..

rupenye diorang bt x tau jek
mcm x de pape belaku pon...

aku punye seram meremang x abis lagi....

aku tertanya2 ape mende ape yang die cube nak sampaikan kat aku...
harap korang sume yang bace ni tolong la aku rungkaikan ape mende yang die cube nak sampaikan...

pls jasa korang amatlah dihargaiiii....

" hati-hati ade orang suke / tak suke kau "

kenape ................................................................................................................................

No comments:

Post a Comment