Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, June 29, 2010

my collection...





harini nak share ngan korang koleksi simpanan aku....
memula dengan pemberian seseorang pastu dah jadi hobby..

ada lagi.... skang ni mcam dah stop mengumpul.... dah mcam banyak sgt dah...dah x muat rak ... teringin nak ngumpullagi... tapi kesempatan tu x de... sesape yang berminat nak join hobi ni boley jer... nak tukar2 krete ke... ok jer...


kat bawah ni si GREENY... susah nak dapt woo... limited edition katenye.... ni ade anak murid aku bagi....die beli kat mane ntah x hengat dah... yang penting buatan malaysia... aku suke yang ni...

yang ni aku x de lagi... dengar cita harga die gile dabak mahal... sesape nak tukar ngan aku on jer... hahahaha...
mimpilah kalau aku dapt memiliki si blink2 ni...
p/s : mengidam kereta sebenar rupa gini....

No comments:

Post a Comment