Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, June 4, 2010

langkawi part 2


..... sambung......

dalam pukul 3 lebey rasenye sampai di persimpan
gan jawi...
buat pertama kalinya aku sampai di jawi men
ghantar si dia...
jelas aku lihat dia hepi sampai kat kampungnye... dlm 15 minit sampai la... aku just tinggal die kat umah die , pastu mencanak drive gerak ke gurun pulak... hurmmmm hati ni dah sedey....

aku heran nape eh... sejak akhir2 ni aku jadi sebak, emosi semacam kalau berjauhan dari die... mmg malas nak tunjuk..pura2 je mcm x de pape happen.. tapi dlm hati ni tuhan je tahu... kang aku ngade lebey2. nyampah plak die rase... so biar la aku pendam sesorang...

dlm perjalanan nak ke kampung aku... aku dok menguap 2 3 kali... singgah isi minyak sebelom masuk highway... drive la sesorg ngan akak aku tido kat belakang...

jam 4 lebey sampai kat kampung.. tengok umah gelap jerr... pastu tepon abah... die bukak pintu... masuk angkat barang... sembang ngan tok, mak ngan abah, pastu mata dah meragam nak tido... sedar2 dah jam 5 lebey dah,,,,ngantok...pastu dengar azan subuh dah...biasala, klu balik kampung solat jgn tinggal, mak beletiaq nanti..heheheheh.... jahat kan aku,...

tido sat.. pastu kol 730 abah gegar pintu bilik suruh mandi breakfast... satgi nak gerak pi jeti kuala kedah...yaallah... ngantoknyerrr... malasnye nak bangun nak pi langkawi... teringat sidia lagi... mmg x de mood lansung...

terpaksalah bersiap...mandi2... malas nak bfast sebab satgi nak naik bot takut mabuk laut,... muntah plak,....

dlm jam 9 lebey gerak.. sampai jeti tgu bot sampai jam1130
mata ngantok jerrr... muka sembab jer...apela sidia buat ehhh... malas nak TEXT takut die busy..

naik je bot...sejam lebey gak sampai langkawi.... terus tgu krete sewa...yang mahai gila... aku drive kenari... famili aku drive inova...

check in hotel... mandi2...kuar balik.... haaaaaaaa......leteyyyyyyyyyy

masa tido aku hanya beberapa minit jer...
adehhhhh

hari ahad balik gurun... ambil sidiaaaa....kat jawi tu... hati HAPPY SANGAT die ade kat sebelah....

sebenarnye panjang citer die... malas nak taip pepanjang... x de mase sgt ni... sibuk nak tanda kertas exam bebudak...

ESOK PERGI SINGAPORE ..... MALAM NI ADE JAMUAN PERPISAHAN KAWAN SEKERJA... NI SIBUK TANDA KETAS....

ntahlahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......layan jela kerja

p/s ; walaupun penat tapi aku tetap bersemangat sebab sidia ada....aku sayang sungguh kat budak ni... heran... x penah aku sayang org sebegini rupa... tapi ingat jangan obses sangat..dia x mo... so let me be me

No comments:

Post a Comment