Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, May 31, 2010

bulan memandu sampai ke bulan ( part1 )


cuti wesak ritu pergi langkawi ngan family... perghhh
best jugak le.... banyak gak le duit aku abis...
start hari khamis balik je keje tunggu budak keding ni dari bangi
..eppy juga sebab die nak ikut.. walaupun sampai separuh jalan je.. x kesah le... janji die ade kat sebelah mase aku nak drive...
pastu sampai je die kat umah... terus g dinner jab kat ani sup utara seksen 9... aku makan nasi ayam, die mkan nasi sup daging..pastu dadih... n air kale pink pename ntah...

abis je melantak.. gerak g amik akak aku ngan anak buah aku... dlm kol 11 lebey gak terus drive ikut guhtrie highway. mencanak drive... mata ngantok... letey siot..balik keja drive jejauh lak tu... mmg merah mata aku...

---nanti aku sambung lagi ehh---

1 comment: