Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, April 22, 2010

y me y me y me.....


semalam mase abes je exam paper animal diversity,

aku tgu si jacob kat G floor banggunan uum tu..saje dok menyelit kat tiang sebelah lift tu..

memule aku nampak 2 3 org pompuan ni lalu sebelah aku...

diorang senyum j kat aku.. aku buat x tahu jelah... pastu aku dudok kat sofa kat situ...

aku dengar la bebudak pompuan ni dok berbisik somtin... aku wat x tahu jela...

tetibe sorg dari pompuan ni sound die agak kuat... die cakap [[ SOMBONG SIOT MAMAT TU....]] pastu ade sikit lagi penambahan bahasa die tu...kuattttt... aku tahu ayat tu mmg khas untuk aku...


SENTAP


aku agak sentap jugelah.... aku de wat salah ker... ape yg x kene... aku just x balas senyum... sebab pikiran aku dok melayang jer... EXAM , DIE, hurmmm macam2 lah...sedeh aku camni....

buat sume org jgn marah aku yer kalu aku x senyum... sebab aku mmg pemalu sikit... im sorry...


aku rindu org yang CURZ aku .... sedey lagi

No comments:

Post a Comment