Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, April 26, 2010

----- janji ------




hari ni 27 april, hari selasa... dalam hati ni de semacam kegembiraan...macam nak sambut raye je...esok 28 april hari rabu...kalaula aku boley cepatkan masa...kenape ehh..aku mcm x sabar je rase... sebelom ni tgu wekend baru nak happy... tapi skang ni x kira masa...adoiii...






aku ni macam terlebey sudeh... sebelom ni seminggu skali baru nak jumpe..x kesah pun.. ni die baru balik kampung...x sampai seminggu pun dah rase macam 20 tahun dah x jumpe... tuhan je tau betapa rindunye aku kat die... harap die pun rindu aku juge...






setiap hari sms x putus..kekadang risau juge... ape nak ckp arini ek...kang mengarut plak tye soklan2 gitew.... tapi lumrah,,, bile rindu sume jadi normal dan biasa walau soklan x logik pon tye....janji dapat interaksi..






memandangkan minggu ni die balik kampung.. memule aku rase biasa je...rindu pun biasa2 je... tapi sebenarnye laen sangat aku rase... jarak tu mmg bagi efek yg sgt dasyat kat aku... aku x kesah pun kalau sekali sekala jumpe...tapi bile jauh dlm 300km hingga 400km tu aku rase gileeeee.... awatla jauh sgt nie...






esok die balik...x sabar rasenye... hari ni nak wat ape sume besemangat sangat... cume selera makan je x de.. sebab otak ni terlalu suke dan x sabar....






pagi tadi die ade bagitau aku....



" awak jangan obses sangat dengan saye, saye takut, sayang saye perbada-pada cukuplah"



--- awak mmg saye x obses ngan awak pon cume saya sayang awak sgt2---






perkataan hari ini adalah obses...



sefaham aku obses ni membawa erti..seseorang tertarik dengan sesuatu sehingga menyebabkan die ketagih...lebey sedap lagi keterpengaruhan...pengaruh ni datang dlm pelbagai cara dan bentuk...from eyes to heart...






kebanyakan org akan obses dengan benda yang dikatakan indah pada pandangannya...



bagi aku obses ni mungkin mendatangkan kebaikan...kadangkala keburukan...



keburukanye adalah pabila kita obses dengan bende yang melalaikan,, contohnya dadah dan sebagainya...



kebaikan pula bila kita obses tentang sesuatu yang memberi paedah..contohnya kasih sayang ...



sesorang yang obses ngan kasih sayang sukar untukl ditemui...in da good way lah...dengan ikatan dan feedback...



ade orang obses dengan kita walaupun kita tidak memberi respond...but orang tersebut masih lagi obses..dengan kata laen syok sendiri...jadi obses tu tidak helok sangat...no no no no...






obses aku plak... aku mmg seorang kuat obsesinye... aku akan berusaha sedaya upaya untuk mende yang aku obses...



keobsesian aku kadang2 dlm keadaan yang betol...contohnye...perasaan syg aku ni....aku nak pastikan aku obses dengan die supaya mataku tidak terkabur dengan godaan laen...



tapi ade juga yang x betol....mungkin tanpa disedari.... biarlah rahsia....






bagi aku obses tidak salah dan biar lah kene dengan cara....






obses aku kepada mu adalah benda yang patut kamu hargaii...sebab cintaku.






saye sayang awak budak keding...





8 comments:

  1. betol2 obses ko ye....
    betul kate budak keding tu nazrul...sayang berpada2..=)
    patut la ko happy sgt kn...
    hoipefully kegembiraan ko berterusan k...
    btw...jgn terlalu obses k...

    ReplyDelete
  2. kadang2 timbul juge kerisauan...
    tapi relitinye..bile hepi jgn hepi sgt...nanti sakit plak... tapi kite kenelah cube berusaha untuk bertahan

    ReplyDelete
  3. tumpang apy!!! sebab aku pun sama...to obses for lurve!

    ReplyDelete
  4. i have to agree with ur budak keding...pape pon syg diri sendiri dlu k...igt tuh...jodoh berpanjangan ia akan berpanjangan....dont worry...

    ReplyDelete
  5. jodoh is jodoh ficq...but tanpa usaha...sia2 je..takkan kite nak malangut jer...tongkat dagu...menanti segalanya tiba meniarap diriba... agak ganjil jika sentiasa mengharap tanpa usaha

    ReplyDelete
  6. learn from mistake...people change.friendship will never end but love? its faded. (love someone the way u love ur self)

    ReplyDelete