Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, May 27, 2009

terharu..ditipu..menipu..

yaAllah sesungguhnya engkau maha berkuasa dan maha mengetahui.. kuatkanlah hatiku..
tabahkanlah hatiku.. tenangkanlah hatiku..ringankan bebananku..jauhilah aku dari perbuatan keji nahi mungkar.. sedarkanlah aku dari mimpi di alam nyata ini..
yaAllah... sesungguhnya engkaulah lebih berkuasa di alam semesta ini... jadikanlah diriku..sebaik-baik manusia di bumi mu ini...
yaAllah kau berikanlah petunjuk kepada golongan-golongan menindas dan MENIPU supaya mereka sedar atas perbuatan mereka..
yaAllah ya tuhanku.. kau bukakanlah hati sahabat-sahabatku yang membenci aku supaya dapat menerima aku kembali..
yaAllah ya tuhanku.. kau berikanlah petunjuk cahaya dan hidayah mu untuk aku teruskan hidup di bumi yang sangat mencabar,
yaAllah ya tuhanku kau peliharalah sahabat ku _e_ F_ _..... sesungguhnya aku amat menyayanginya di dunia dan di akhirat... kau ampunkan segala dosa dan bukakanlah hatinya, murahkanlah rezekinya.
AMIN-AMIN YARABBAL ALAMIN

2 comments:

  1. salam 'alaik..
    hidup tidak slalu indah..>!

    ReplyDelete
  2. salam...
    semoga hidupnyer dan jugak hidup kita diberkati oleh yang maha esa
    teruskan sujud pada yg satu semoga kita redha
    dan diampunkan dosa
    jgn pula kita ulangi kesilapan org lain
    untuk kebahagiaan sendiri.

    ikhlas;dari aku;untuk kita

    ReplyDelete