Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, May 10, 2009

Meet my idol..


ALAM

hehehe...smalam mase jenjalan... terserempak ngan due org yang aku agak minat r..
perghhhhh die nye dance dasyat lol..
teringat mase blaja dulu.. sume style aku try...
nie bile dah usia dah macm nk naek jek.. aku tinggalkan sume tu..
teringin nak join balik crew2 b boys dulu...
buat keje2 jahat beli cat air brush.. sembur merata dinding..
perggg grafiti bagai...
skang nie... dok opis jela...
balik umah layan tv..
kengkwan dulu-dulu. klu korang ingat lagi aku...
caling-caling la aku.
ingat aku lagi ( boyfab aka boy ) skuter putih
hehehehehe
layan

email je kat aku perkembangan korang k..
or g kat friendster aku..ym skali...facebook juge yer

add boyoteen83@yahoo.com

peace yaaaaa

rindu korang

No comments:

Post a Comment