Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, May 30, 2009

30 mei 09



hari ini sabtu jam 515 pagi tiba depan pintu umah dekat gurun kedah...
ngantok giler drive dari klang sampai kedah...penat ngan aktiviti sbblom nie... pastu x sempat rehat kene balik kpg plak... tp dlm mase dok letey ni.. pikiran x lekang dok teringat seseorg yang amat aku sayang.. ape die buat skang ni.. risau pun x gune die dah punye aktivitinye sendiri..
sampai jek umah aku sembang ngan abah mak.. pastu rehat n terus tido.. bangun kejab breakfast mak masak.. pastu bace paper... sambung tido ngan member.
sedap betol tido ngan member time2 camni..
x lame aku gi tido bilik sebeblah plak..bilik aku sendiri.. adik aku dok sebuk layan tenet.. n terus aku telelap.. sedar jam 3 petang . mak abah x de g kenduri nek krete aku,.. mandi besiap ajak memember kuar g cs ( centre square ) sungai petani.. drive krete abah...
sampai jerk terus men bowling.. pastu singgah makan d sp town..
balik jek singgah jeti semeling.. nak tengok panorama matahari terbenam tepi laun... wah cantik tempat die.. pastu balik umah...
malam kuar balik g lepak kat pantai murni... nak buat sometin...hehehe...ajak member aku..
pastu dah lewat terus balik///
ngantok tapi kepala otak dok ingat kawan aku... sms die... die x sehat... sakit belakang... aku tau sebab ape.. tp feel sory tuk diri sendiri... so pack aktiviti rini... sok sambung laen

No comments:

Post a Comment