Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, May 7, 2009

road to klcc tanpa ketenangan

semalam mase dok tengah kusut ingat org tersayang.. abg aku call ajak g klcc jenjalan... asalnye nak g berenang jek kat umah kakak aku kat seksyen 9 shah alam ... tapi dah lewat sangat aku dok layan perasaan aku pun ikut jela... pikiran serabut punye pasal ikut jela..
mulenye macam malas... pastu aku pikir buat apela aku dok layan perasaan... org tu bukan ingat aku pun... die x contack aku pun..
kesal pun x gune.... aku menapak la bawak abg aku ngan anak2 die jenjalan klcc.. nak masuk petrosains tiket dah x de.. lewat sgt..
last makan2 jenjalan..amik gambar... pastu belah la balik... punyela nak cari masalah saje je g kl naek komuter..tukar putra...pastu jenjalan...dah x de keje kot... tapi anak2 buah aku suke la..
biasala. bebudak...
sampai umah akak aku dalam area 11 lebey..
aku drive sesorg balik umah aku seksyen 36 pastu try tepon die... tp x angkat..tido kot..
ntahla...lagi serabut aku dibuatnye..
last aku amek air semayang.. solat.. mintak Allah tenangkan hati aku..supaya aku x jadi gila...
lepas jek solat...aku dok mengelamun lagi.. tengok ulangan diari af
sampai la telelap...aku x sedar tv x tutup...
aku sedar pukul 3 pagi ...aku tutup tv..
sambung tido...tp x ley gak...serabut...
ntah camne. last tetido gak...
enpon aku bunyi kol 6.20 pagi kejut aku siap g skolah...
huuuuuu...leteyla otak aku...
ni dah kat skolah....x dapat nak tumpu keje...
abg and anak buah aku...

3 comments:

  1. lawa siot klcc tu ! ada yang dapat gambar penuh tak ? amboi baik punya sony alpha...meh la bawa sekolah bagi aku bega...wakakakaka...

    ReplyDelete
  2. adaaaa....banyakk..
    uiii...bab camera no 1...
    nantila...klu ada masa bawak pi skool..
    takut nanti kene jadi jurucamera plak...dediam je..hehehehe

    ReplyDelete
  3. ala...apa salahnya jd kameraman... gilir2 arr... hahaha... kamera canggih takpe...xde la malu...

    ReplyDelete