Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 17, 2011

hepi bufday to me




saye tujukan lagu bufday ni untuk diri sendiri...
selamat hari jadi nazrul
hehehe...

itu semua nombor jer...
aku tetap aku..
noting change in my life...
hepy ke x same je.. mne de sape ley wat aku hepi...
aku rase empty,,, aku rase lonely,, aku rase dipinggirkan,,
so bufday tahun ni mmg suck ever in my life...

rating bufday tahun ni negative 5
heeheee...

entah nape aku pun x tau...


p/s : thanks en syuk for da suprice, candle, cakes and compliment after that... dihargai...
owh lupa... thanks for da handbag n ticket juge... thanks and thanks...





no pic in this entry coz notin change , all da same, sory

2 comments:

  1. lol..dh ada owg celebrate tu tak apy gak ekk? hish2x..

    ReplyDelete
  2. No ... Just x besh sebab b4 dis abah ade n wish my bufday but dis year x de lg org yg super excited for my bufday..tu jer

    ReplyDelete