Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 2, 2010


...dah biasa dengan layanan sebegini...
nak tak nak kene je la terima
semalam rindu sangat kat abah
x boleh tido semlm
ntah la

banyak mende sangat nak kene pikir
aku dah cuba lakukan ape yang aku mampu
tapi ....
dah x nak cuba lagi... mendatangkan masalah kepada semua..
terasa... munkin semua coinsiden kot...
secara tiba2 plak tu...
bukan x yakin... tapi aku sedar diri...
aku ni bukan sesiapa...
dengan tingkah laku dia pun aku sedar.
penah dulu ade mamat ni ckp aku insecure..
betol latu...
nak secure camne... asik fight mende same je..

iNseCURe

that the word

'



p/s: yakin boleh, but im not regret. if u do so thanks a lot...
im not gonna say anitin... thanks and thanks and thanks for everitin

No comments:

Post a Comment