Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 16, 2010

-bang-





fuhh...
semalam kol 12 lebih kuar bilik pi merayap ke hostel bebudak pompuan..
nak celeb bufday sorg teman yang baru aku kenal

walaupun pekenalan ni agak singkat dan baru lagi
aku dah mula rasa comfortable ngan beliau.
mulanya nak celeb kat tepi laut..
last2 kat cafe je.. sebab masing2 dok sibuk wat lab report..
tup tup kol 12 sudah...

walaupun dalam kepala hotak ni dok bercelaru ngan pelbagai menda
dorg ni la penyelamat aku..
dorg ni lah memotivate kan aku kembali
aku x dapat nak tumpu ape ape pun mase kat sini..

pikiran melayang melangut mengelamun
teringat kat Abah... selalu aku ngadu kat abah kalau pape yang berlaku
tapi kali ni x dapat lagi...
kawan2 yang ada seolah2 faham...tapi aku pulak yang x berani nak share..
jadi aku pendam je lah sesorg... senyum jelah.. walaupun dalam hati ni kosong je..

sekali sekala aku bergelak ketawa gak ngan kawan2 ni...
tapi tetiba aku rasa..hurm... mengelamun lagi...
pikiran jadi x tenang..
camne lah nak belajar kalau keadaan macamni kan...

dok risau kat mak pun ada...
sapa la nak teman die pasni..
dulu ada abah boleh la jadi teman bebual dia...
skang ni... nak harap adik beradik lain...semua dah ade family sendiri..
sehari dua boleh la dorg tu ...

hurmmm...
mengelamun la semula...

aneway... kawan2 tankiuuu sesangat kerana ade ketika korang wat aku tersenyum seketika...
aku tau korang sedar korang cakap ngan aku ni aku jadi tunggul... aku x layan... aku mintak maaf sangat sebab banyak benda yang belaku dalam hidup aku lately...

aku harap satu hari nanti aku akan kembali seperti sediakala...


p/s : i miss my dream angel very very very very very muchhh


6 comments:

  1. bersabarlah hati.. teguhkan semangatmu~
    andai abah masih ada, dia nak tengok putera dia yg sorg ni berjaya dalam hidup. you tetap ada family & sahabat yg sntiasa dekat dgn you, especially your love one yg pastinya sntiasa ada bersama you, tak kira walau dlm keadaan apa skalipun..
    tabahkan dirimu Nazrul~

    ReplyDelete
  2. yea.. mmg kawan la pembakar semangat yg ada kann.. ceria kan hidup anda.. takpe kol jer ur mum tiap hari.. pasti okey.,.

    ReplyDelete
  3. syamil... sometimes kawan lah pembakar semangat kadang kawan lah pembakar hati dan perasaan juga..

    dream angel.. 2 days fell like 2 years..

    ReplyDelete
  4. ur dream angel also misses u so much..

    Latest Entry:
    http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/giveaway-tahun-pertama-bersama-cik.html

    ReplyDelete