Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, June 5, 2012

SIhir....

Korang percaya pada sihir tak... Hurmmm... Aku tak faham kenapa dalam zaman serba moden camni masih lagi ade org yg mengamalkan amalan sihir. Dulu aku selalu dengar org ni dishir org tu disihir... Sekarang aku plak yang kene... Bagaimana aku tahu aku terkena.. Biar lah rahsia.. Aku tak tahu ape salah aku kepada org yg menyihir aku ni... Munkin kadang mulut ni terlepas cakap ke... Aku munkin x sedar... Tapi patutkah jika kerana masalah yg boleh dibawa berbincang kita sanggup menyihir org sampai tersiksa dan munkit membawa maut.. Alhamdulillah... Kekuasaan Allah lebih kuat dari kekuatan iblis dan syaitan.. Aku hanya berdoa supaya org yang sentiasa berhati busuk dan berjiwa khianat iblis ini dibalas setimpal oleh Allah yang maha esa. P/s : kepada kengkawan yang rasa saya ada menyakiti hati kengkawan saya mohon maaf, jika ada rasa tidak puas hati, nak marah saye ke ape, sila lah marah, kita hidup didunia yang bertamadun dan jadilah seorang yang gentle bukan baling batu sorok tangan. Kita boleh berbincang.

5 comments:

  1. aduyaiii

    kuatkan semangat je la beb

    ReplyDelete
  2. mmg percaya la...sebab salu dh tengok buktinya

    ReplyDelete
  3. Tak gentlelah kalau main sihir-sihir. Jumpa depan matalah baru best. Luah semua ke-tidak-puas-hati-an. Baru kita tau apa salah kita. Sihir tu dah nak masuk syirik tu.

    ReplyDelete
  4. HURMMM.... x pelah... Aku x mampu nak halang sesapa nk berdengki... biarlah munkin dorg puas tgok aku tersiksa... biarlah... munkin dengan cara itu aku mampu menggembirakan hati mereka yang sakit itu...

    ReplyDelete