Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, May 1, 2012

MimPi....



tido ku semalam dikejutkan dengan mimpi yang aku sendiri kurang pasti
 isi kandungnya..
mimpi itu terlalu panjang... 
aku tidak ingin untuk mentafsirnya...
cuma ia mengganggu psikologi ku..
mimpi ini seakan benar yang keadaan itu akan berlaku bila2 masa...
dipertengahan mimpi aku menangis..
sehingga aku terjaga dari lena...
aku tidak berhenti menangis... 
aku terus menangis...

aku cuba memberi tahunya...
dia memberikanku kata semangat.. 
tapi kata2nya membuatkan ku bertambah sedih..
ntah apa yang aku fikirkan..
aku kosong... aku cuba lelapkan mata semula.. sambil teresak-esak air mata ku mengalir..
niat ku hanya dapat bemimpi yang indah pula...
mata ku seakan terpukau..
ku buka rakaman suara yang hantarnya.. 
Sungai Lui dinyanyikannya... 
walaupun tidak selunak nyanyian asal... aku percaya dia maksudkan kata2 itu..

aku kembali melelapkan mata...
nescaya aku masih tidak dapat lupa mimpi semalam..

aku hanya berserah... jika ianya ditakdirkan berlaku maka aku redha..
munkin ada kebaikan yg telah dijanjikan..
setiap doa aku selepas solat tidak aku penah lupa akan memintaNya memberikan ku petunjuk..
munkin ini satu daripadanya...

AKU BERSERAH ....






p/s : mimpi mainan tidor.....



3 comments:

  1. tmpg lalu~~
    jgn sdey2 k.. =)

    ReplyDelete
  2. ala...mimpi je tuh....jgn pikirkn sgt...

    ReplyDelete
  3. Pejamkan mata mu untuk ku..
    dengarlah dunia berkata-kata..
    usah kau ragu disini tempat mu
    walau berubah di mata kita tetap indah
    selagi kau masih percaya..

    ReplyDelete