Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, April 13, 2011

kasih dan kekasih



aku tau die makin rimas
aku lagi la rimas
clearly aku mcm dah x de perasaan dah skang
yang aku tau aku nak pindah balik kampung dok ngan mak aku

aku ni x de la perfect sgt
so aku x la minta seperfect mane pun
just ade otak pikir la
x abis abis nak bg aku sakit hati

entahlah sampai mane boleh tahan pun aku x tau
dimulut katenye sayang sangat2
tapi dihati org lame juge die dok nanti
aku da perasan lame dah...
aritu dok B B....,
klu korang la... kekasih dok ber B B..ngan org laen..
ape perasaan korang
takkan aku nak ber A A plak kot

ye r.. aku tau die x ley buang memori lame die
but sape aku nie
x salah nak TOLONG orang
tapi pikir lah... aku ngan ko sape
x boleh ke nak discuss dulu
OWH LUPA X SENSITIF AKUI NYA
just nak jadi hero
pls r we r spent together lame kot
setahun
klu ko rase 2 tahun ngan die lagi lame
go ahead g balik ke die
ni mase aku ade...
aku x tahu la kalu jejauh nanti camne
semua die secret..
im sory ..but now im gonna silent maybe for a long time...
just do our own job...
thanks for everything ....



3 comments: