Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, November 21, 2010

jiwa x tenang...



terasa nak perkatakan sesuatu
aku rase tak tenang je..
munkin aku dah terlalu hanyut...
mana amal aku ..

jauh sungguh...
aku rasa seperti kesorangan...
aku tak tahu apa yang aku cari..
apa yang aku mahu...

aku tidak seperti dulu lagi...
semakin hari hidup aku makin parah..
perilaku aku pun dah banyak berubah..
mana silapnya, aku pun keliru..

dulu aku pentingkan keluarga...
sekarang aku lain...
dulu aku penyabar..
sekarang aku pemarah...

sapa aku sekarang ni...
aku tak rasa gembira
aku benci dengan aku sekarang...
inikah cara hidup yang aku pilih...

aku x berani nak perkatakan pada siapapun..
aku tahu, aku bimbang, banyak menyusahkan org.
banyak yang aku rahsiakan...
tiada siapa tahu..
bila diceritapun tiada siapa akan faham..
dan tiada siapa pun peduli..

ku pendam makin parah...

ya Allah..... aku tertekan dari hari ke hari....


1 comment:

  1. Muhasabah diri dude...
    cari blk dr u yg hilang tu...die ade...caye la..


    Latest Entry:
    http://danieldeadie.blogspot.com/2010/11/rindu-sangat.html

    ReplyDelete