Hye


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, June 10, 2009

cuti dah nak bereh...


setelah seminggu aku lepak kat umah... cuti aku berbaki 3 hari ..
aku akan pulang ke tempat kerja.. hati macam berat jek nak tinggalkan kampung halaman aku..
nak balik berhadapan ngan bagai onak duri...
di kampung , mak abah ade.. peneman ketika aku bermasaalah, balik sane sape la nak ganti watak diorang...

aku akan mintak tukar tempat kerja tahun ni...]
dah x mampu stay kat sane... tempat paling menyakitkan hati bagi tahun 2009..
hopefuly aku dapat la ditukarkan ke mana2 aja..

aku dah x ada ape2 yang boleh membuatkan hati aku tenang... satu hari 5 waktu aku sujud mohon diberi ketenangan ditambah pulak yang sunat-sunat.. hati aku terasa redha...

dalam hidup ni aku belajar berbagai-bagai perkara..
mak abah aku x pernah mengajar aku menjadi seliar-liar hidup.
mak abah x pernah ajar aku berlaku kasar,
mak abah hanya mengajar aku cara hormat orang laen..

2009 tahun paling banyak mengajar aku erti hidup

No comments:

Post a Comment